azralena55 İlk sezaryen doğumunda göbeğim kaldı, ikinci sezaryende ise doğumdan 1 hafta sonra bekarlıktan kalan göbeğim bile gitti dümdüz oldu. Fakat bunun için çok ciddi emek harcıyorum beslenme düzenimi daha gebeyken tamamen değiştirdim, iki bebekle çalışmama rağmen sporsuz günüm geçmiyor. Ekstra çay, korse vs hiçbir şey kullanmıyorum herkesin fikrine saygım var ama bana para tuzağı gibi geliyor