Fatmanur123 yani ben beklemedim, bu konuda biraz farklı düşünüyorum. Ekonomi ciddi anlamda bir kriz içinde. Gramı 770₺ den alıp, 990₺ ye bozdurduğumda da yine o aradaki kâr gördüğüm para hiçbir şeyime yetmeyecek.
Altın artıyor, döviz artıyor da piyasa sabit mi kalıyor? Hayır…
Yiyecek, içecek, giyecek her şey zamlanıyor. Yani uzun lafın kısası aslında hiçbir zaman kazanmıyoruz, kaybediyoruz. :)