cinarinannesiiii Günaydın kızlarrr oğlum 8 buçuk aylık olmak üzere yürütece koyuyorum adım atmıyor sadece içinde öyle bekliyor ayağa kaldırıyorum adım atsın diye hiç adım atmıyor bekliyor öyle aynı durumda olan var mı benimle
AyazMerve cinarinannesiiii bebeğim 2 gün sonra yaşına girecek . Kendi tutunup sıralıyor . Biz tutunca adım atmıyor basmıyor bile . Ve 10 ayına kadar hiç ayak üstüne basmadı bile . Her bebek farklıdır endişe etmeyin 🤗
cinarinannesiiii AyazMerve teşekkür ederim canım benim zaten bizim ki daha yeni dönmeye başladı çok hantal 😃