Gul-42 honeysmom vAlla bnmmkıde ınlıo ses cıkarıo ıh dıo 1 ay 17 gunluk hemsıre normal dedı ama derın uykuda bunları yapmıo
Turuncuanne honeysmom bebeğim 42 günlük doğduğundan beri öyle. Bazen sesinden uyuyamıyorun. Aylık kontrolde doktor normal dedi hatta ben bu konuyu açınca çocuğun çıkardığı sesi kendisi yapıp böyle mi yapıyo dedi 😄 korkmayın yani
Gul-42 honeysmom normal olduğunu soledı hemsıre bnd korkuorum uyuyamıorum bsymı oldukı dıye ses gelınce
Mervie Benim bebeğimda 18 günlük 3 gecedir bu şekilde ses çıkarıyor burnu mu tıkalı acaba derin uykuda yapmıyor