Arkadaşlar korona geçiripte başına böyle bişey gelen varmı ? 3-4 gündür zaten grip gibiydim ki ben senede belki bir kere böyle hasta olurum tam olurum soğukalgınlığı dedim sonradan öksürük arttı burun tıkanıklığı halsizlik vs derken bugun bi kaç kokuyu ve bazı şeylerin tadını alamadıgımı fark ettim başına böyle gelen varmı yani bütün tat ve kokular mı gidiyo koronamı oldum bilmiyorum bi tedirginim 😞