Merhaba güzel anneler Çerkezköy küçük ve bebisler için etkinliği az olan bir yer kanaatimce biz 3 yıldır burdayiz eşimin tayininden dolayi bir yaşında oğlum var çok sıkıcı geçiyor günler evde etkinlik yapıyoruz ama hep içerisi boguyor dışarı da soğuk ve yağışlı benim gibi olan var mı acaba?