1234mehmetalp Merhaba arkadaşlar ben spinal anestezi ile bir buçuk ay önce doğum yaptım ama şuan da amaliyatımın sağ bitiş yerinde yuvarlak bir sertlik var. Doktora gidemedim. Bu konuda Bilgisi olan var mı .
benanerva 1234mehmetalp benimde oyleydi gecti zamanla 4 ay 20 günlük olduk. Biraz zaman aliyor sadece
Cicekimftm 1234mehmetalp İlk neşter vurulan yer yada son kesi yerinde sertlik olabiliyor. Benimde öyle
Mlkhrn 1234mehmetalp kesilen yeri dikerken büzüştürüp dikiyorlar sonuçta kaynaması için. Kat kat deridir o kalın yer merak etmeyin
avokadosever 1234mehmetalp benimde öyleydi doktor alttaki dikiş başı veya sonudur demişti yavaş yavaş azaldı
1234mehmetalp benanerva Sizinde Ameliyatınız da enfeksiyon oldu mu benim dikişlerimde açılıp enfeksiyon kaptı. Şimdi de bòyle olunca korktum.