meltemineLduru Kızlar .tam 3 aylık olduk. Ben her emzirme sonrası yada mama sonrası mutlaka gazini ckaryorum ama bikac gündür çıkmıyo🤷♀️ normalde bi kaç kere vururum çıkar kolum agryo artk çokta vurmak istemyorm. Olsa çıkarmı yada yokmu anlamadm gtti😐
Selmaas meltemineLduru rahatsız olmuyorsa zorlamayın derim☺️ Ben çok az çıkardım gazını kendi çıkarır
Nurtupu meltemineLduru kendi kendine çıkarıyordur belki rahatsız olmuyosa uğraşmayın bir müddet sonra kendi gazını çıkarmaya baslıyolar zaten
Baldan meltemineLduru 3. Ayda kendısıde cıkarabılır uyurken falan çokta zorlama emdıgını gerı cıkarmasın zaten aglar gazı olsa durmazki
meltemineLduru Annecik03 Nurtupu Baldan yaa öylemi sagolun kızlar. Bende içinde birikirde sknti yaşarız dye zorluyorum. Tamam zorlamım o zaman artk😊