Kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor ama şöyle bir durum var benden süt içerken aynı zamanda da hep kakasını yapıyor. Ne zaman süt içse aynı anda yapıyor bu normal mi? Bir de çok kötü kokuyor dışkısı rengi normal sarı hardal fakat alerjik bebeğim ben diyetteyim onunla ilgisi olabilir mi? Hiç gaita tahlili almadılar acaba enfeksiyon gibi bir şey olabilir mi?