Herkese merhaba anneler… 2,5 aydır meme ile uyuyor bebeğim (11 aylık) yan emzirdiğim için de her sabah bel, boyun ağrısı ile yataktan kalkıyorum ve işe gidiyorum. Vücudum, kaslarım asla dinlenmiyor ve psikolojik olarak inanılmaz yorgunum. Babası uyutmayı denedi yok, inanır mısınız gece wcye gidiyorum ve iki gözü iki Çeşme bağırarak ağlıyor. Memeden başka geceleri hiçbir şekilde uyumuyor. Nasıl bir çözüm olabilir yaşayan var mı? Artık gerçekten psikolojik olarak bittim