Duygu_yilmaz59 Kızlar kizim 1 bucuk emzirmek icin yanıma almıştım ikimizde uyuya kalmışısiz bi baktim yere düşmüş 1 dk kadar ağladı kafasinda kızariklik falan hic bissy yok kalktı suan oynuyor sizde goturrmelimiyim bişey olurmu
Yavrukelebekk Duygu_yilmaz59 geçmiş olsun lütfen yatarak emzirmeyin çok tehlikeli. Kızım 7 aylık ben korkuyorum yatarak emzirmeye
Duygu_yilmaz59 ElSa2811 yok kusma ilginç bi sekilde kafasında kızariklik dahi yok acaba düşerken kendini yavaslatimi anlamadim