Sedayener damla kullandım sonuç almadım çok ağladığında duş yaptırıyordum onunda etkisi oluyordu ama uygun sıcaklıktaki suyum içinde bir süre bekletiyordum rahatlatıyor biraz, bir de bize masaj çok iyi geliyor karnına beline masaj yapıyorum bir de bacaklarına hareketler yapınca çok rahat çıkarıyor