Familyboy Kızlar robot süpürge almak istiyorum ama şu an fiyatlar çok yüksek 4-5 bin lira iyi alayım denirse sizce bir an önce alayım mı yeni yıl gelmeden yoksa ucuzlarmı beklesemmi
zeynepbalci Familyboy belki yılbaşına özel bişiler olur ama yükseltip geri düşürüp indirimmiş gibi gösterme ihtimalleri daha yüksek gibi bilemedim
Lalin Familyboy bugün yarından daha ucuz o yüzden tabii ki beklemeyin ama bu para sizi öderken zorlayacaksa da almayın şu an gereksiz yere para harcamak çok riskli.
eceunverkanra Familyboy Ucuzlayacagini sanmiyorum hatta yeni yilda muhtemelen daha buyuk zamlar gelecektir. Eğer ki ihtiyacınız varsa yilsonu indirimlerini takip edip indirime dustugu gibi almanizi tavsiye ederim.
Cicilibicili Familyboy artık düşmez, hep o mantıkla alıyorum ne varsa. Çünkü beklediklerim daha da artmış oluyor😔
defnemilam Familyboy indirim fln yalan hikaye aldigim urunun fiyati dakikada artiyor bu saatten sonra düsmez bende diyorum keske 3000lerdeyken alsaydim kismet degilmis
Familyboy defnemilam bu kadar artacağını bilemezdikki canım bende fiyatları görünce şok oldum resmen uçmuş resmen fiyatlar
Cananed Ben robot süpürgemi satıyorum 2-3 ay oldu alalı metro marketten almıştım çok az kullanıldı, xiaomi vacuum mop pro 2si 1 arada düşünürseniz detaylı fotoğraf atarım, hiç bir sorunu yok suan nakite ihtiyacım olduğu için satıyorum
Adaland Familyboy isterseniz ben satabilirim ixaomi Vacuum pro moplu almıştık. Ama bizim evdeki halılara uymadığı için kullanmıyorum. Fircasini veya tüm Parçalarıni 150 liraya trendyoldan alıp yenileyebilirsiniz. :)