Mirayse Deleted0979 bende izmirdeyim hissetmedim depremi zaten fırtına var her yer titriyor anlamamısımdır o yüzden hem uyuyoardm. ama sabah kalkar kalkmaz aklıma ilk deprem geldi gecen yılki endişelndm biraz. Belkide bilinçaltında hissetmiş olabilirim 😌
Deleted0979 Mirayse o geçen yılki deprem hiç çıkmıyor aklımdan kızım hastanede yatıyordu hastaydı çok kötüydü hatırlamak dahi istemiyorum
Bety Deleted0979 burda da yağmur ve fırtına var canım sahil kesimleri daha kötüdür Allah evi olmayanın zarar görenin yardımcısı olsun dışarı çıkılacak gibi değil
AntiFilozof Deleted0979 pardon ya rüya olduğunu yazmamışım bebekle uğraşırken rüyamda gördüm şimdi burda deprem konusu okudum çok geçmiş olsun
kaymakliekmekkadayifi Deleted0979 ayy uyuyorduk hissetmedim allahim iyikide hissetmemisim ya cok korkuyorum artik
dinle_beni_bi Deleted0979 dün post açmıştım yorumlarda da havanın deprem havasına benzediğini söylemiştim. Sabah uyanınca deprem haberlerini gördüm. Bazı hava durumları bazen depremin habercisi olabiliyor. Dikkat etmek gerek.
Asli123 Deleted0979 tam yeni dalmıştım o saatlerde. Oğlum uyanmıştı onu tekrar uyuttum ardına bende hemen uyumuşum. Carfurun oradayım. Sen ?
Deleted0979 Asli123 carfur tren yolunun ordakimi Ben savucadayim annemler aydın caddesinde 9 kardeşler balıkçının üstünde oturuyolar