Grbtbnbr Teemo07 kahve elimde olsa su gibi tüketirim dayanabilmek için. Ama emzirirken etkiliyor diye içemiyorum da fazla
Teemo07 Grbtbnbr aaaa haklısın, kendi uykunu açayım derken bebişin uykular iyice açılmasın 🤗 bizimki erken bıraktı memeyi.. Bende abandım içeceklere.
Gtmz Grbtbnbr şimdi hem meme de uyuduğu içi hemde bilinçlenmeye başladığından gündüz sizi özlediği için gece hep kokunuzu ister ondan da uyanır gece de sallayarak uyutursaniz çözülebilir durum
Grbtbnbr Teemo07 valla yine de günde iki kere kahve içiyorum yoksa dayanamam. Bi ara kahveden sandım ama ben doğduğundan vberi kahve içerim . Bi ara denedim içmedim ama gece yine aynıydı
Teemo07 Grbtbnbr onu aslında araştırdım ben, yiyip içtiğimiz şeylerin bebekler üzerinde pek bir etkisi yokmuş. Çok az bir miktarı onlara ulaşıyormuş. Alerjik durumlar hariç tabi. Onun azı da çoğu da bebeği etkiler.
Rose1221 Emineg35 Allah yardımcınız olsun bugün okullar tatildi ben evdeydim ama bütün gün ağladığı için pek bişey farketmedi
Grbtbnbr Teemo07 yani zaten ben doğduğundan beri kahve tüketiyorum . Kahve ile ilgili olduğunu düşünmüyorum .