Eslemiminannesi benim 3 aydır öyle maalesef. 1.5 saatte 1 kalkıp mama içiyor. Bazen uykuya dalamıyor saatlerce ayagımda sallıyorum. Özellikle 4 te uyandıgında cok zor uyuyor geri. Gece en az 6 kez kalkmışlıgım var dalamadıgı içinde sallamışlıgım. Keske dişten dolayı bunları yaşasam ama 3 ay 3 3 3 3. Her gece aynı 😴😴😴