Gul-42 Yenidoğan bebeklerde öyle zaten ama ikinci aydan itibaren gece 4 ya da 5 saat aralıksız uyumaları normalmiş ve sarılık yoksa ya da bebeğin gelişimi kilo alımı vs gayet iyiymiş uykusunu bölüp uyandırmak geremiyormuş. Zaman da geçtikçe gece uykusu çoğalmaya beslenme sıklığı azalmaya başlıyormuş ama tabi her bebek öyle olmuyo.