Güzel anneler, öncelikle sütüm bol deil gece uyudugmda biraz sertleşiyor, gündüz çok zor geciriyorum bebeğim mama takviyeli yani günde iki defa mama vermek zorunda kalıyorum,yani doymadıgi için sürekli memeyi çekio e haliyle saatlerce uyumadan çekiyor , sarılığı var ilerlemesindn korkuyorum,oyuzden mama verince okadar aç cekiyorki hemen rahatlıyor uykuya dalıyor,meme zaten sıksam anca süt gelio okadar da dikkat ediyorum su vs beslenme ye ,, yani geceleri göğsüm sertleşiyor bebeğim çok rahat emip uykusuna daliyo ,demem o ki kalan süt çekilmeli mi tam bosalmio çünki ,diğer gogsude çekmeden uyuyo , napacam birşeyleri yanlıs mi yapıyorum, sütüm oyuzden mi az , gerekli mi pompa hiç bilmiyorum, tavsiyelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum ✋😰