aysira bebeklerin sırtını sıvazlamayı tavsiye etmiyorlar. Hafif sert bir şekilde tempolu sırtına vurun canı acır diye yavaş vurursanız çıkmaz. Bu arada mama ile besliyorsanız kabız olma ihtimali var ama sadece anne sütğnde kabuzlık olmaz. 6 günlük bebekte gaz sancıları henüz tam anlamıyla başlamaz sırtına vurmanız onu çok rahatlatacaktır. Her bebek hem alttan hem üstten gaz çıkarmaz bu arada bizimki genel olarak alttan çıkarıyor ağzından çok nadir ikisini birden çıkarmayı beklemeyin her beslenmede