merhaba hanımlar bebeğim 1 aylık bir kaç gündür emzirdikten 5-10 dk sonra öğürüyor ama kusma felan olmuyor(sadece anne sütü alıyor) yattığı yerden kaldırıp sırtına vuruyorum düzeliyor toparlıyor. Aynı durumu yaşayanınız var mı ? Sebebi nedir sizce ? Ne yapacağımı bilemiyorum yanında ben yokken toparlanamaz diye korkuyorum.