Kdr-eren Artık sabrım kalmadı imdat diye bağırmak istiyorum 20 aydır her gece işkence gibi saat başı uyanmak uyumaya çalışıp tam uyuyunca uyanmak beni artık çileden çıkardı ne zaman düzelir nasıl düzelir ben kafayı yemeden bilmiyorum
Asillburcu Kdr-eren benimde 13 aylık oğlum var ne yazıkkı ki doğdupu günden beri geceleri 12-1den aşağı uyumuyor o kadar çok yoruluyorum ki her gece aynı işkence uyuyor yarım saat sonra geri uyanıyor bu saat oldu hala uyumadı çook bitik durumdayım ne yapacağımı artık bilmiyorum
sunbaby Kdr-eren gece 2 den beri ayaktayım saat olmuş 5 sallamaya keser kesmez uyanıyor ve daha 3,5 aylık yolun başındayım ama kafayı yemek üzereyim gerçekten
Kuzeybey2209 Kdr-eren 14 aylık oğlum doğduğundan beri 3 saat kesintisiz uyku vermedi sağolsun şimdi de 4 saattir sallıyorum
Kdr-eren Masalmmmmmm ben oyolun başından beri böyleyim malesef ve 20 aydır artık akıl sağlığımı da vücut sağlığımı da kaybediyorum gibi memeden bile kestim iki ay önce uyusun diye Am yok yok yok
Kdr-eren sevgii_123 evet kestim iştahı kesiliyordu ve bütün gece emmese bile plastik emzik gibi ağzında olsun istiyordu
Kdr-eren sunbaby yolun başında olan arkadaşlar tek tavsiyem dördüncü ay atağı geçtikten sonra beşinci ayda kesinlikle kendi kendine uyumasını sağlayın emerek uyuması kolaylık gibi geliyor fakat durum ilerledikçe çok zorluyor
Aleynaezel @Kdr-eren ben baya bı başındayım yolun 22 günlüğüz insan çok zorlaniyo valla ya gece uykullari yok oluyo
ZeynebinAnnesi55 Kdr-eren bizdede 18 aydır uyku yok o kadar yorgun ve bitkinim ki düzeleceğine inancımda kalmadı benim uyumayan bebek ne yaparsan yap uyumuyo ya Allah sabır versin bize
sevgii_123 Kdr-eren ablamın başına gelmişti böyle bir olay ama o her gece saat başı emmek için uyaniyordu sütü bırakıp biberonla süt verince mışıl mışıl uyumaya başladı geceleri açlıktan olabilir mi
Kdr-eren sevgii_123 bizimki biberon hiç almadı şuan normal sütüde içmiyor malesef ama çok şükür iştahından yana şanslıyım yemeğini falan güzel yer o yüzden açlıktan uyandığını sanmıyorum
Darknes1002 Benim bebegimde oyle emiyor acmi diye dusunuyorum ama gece yatarken bagladigim bez bazen oluyor tasiyor prima bide yani sut olmasa o cis nerden olacak gece de 4 5 uyanırdı şimdi saatte bir kalkıyıor tansiyonum düşüyo artık yorulduum