MeryemSu çok geçmiş olsun şu toplayıp geçtiyse nacizane bir fikir önereyim. Biz yaniklardan sonra doktorun verdiği ilaç kullanımı varsa bittikten sonra hakiki kantaron yağı süreriz yanığa çok çok iyi gelir ki hatta annemin eli yandığı zaman 1 hafta sargıda kalıp sonra doktor hergun sürekli kantaron yağı sur demişti ge şükür hicbir iz vs kalmamıştı. Şifalar diliyorum