Hanımlar iyi geceler canım biraz sıkkın 6 aylık oğlum uykuya dalmakta biraz sıkıntı çekiyordu ama çok direnemeyip uyuyordu son 4 gündür gece 2den aşağı uyuyamıyor gözünden uyku akıyor ağlıyor ama ne yaparsam yapayım uyumuyor beşikte sallıyorum ayakta sallıyorum kucağımda sallıyorum uyku müziği açıyorum yanına uzanıp pışpışlıyorum yok yok yok ağlıyor tam uykuya dalacak ağlayıp kendini kasıyor artık tamamen yorulunca da kucağımda inleyerek uykuya dalıyor şu 4 günüm çok kötü geçiyor bu yüzden üzülüyorum Bi yeri mi ağrıyor canı mı yanıyor bilmiyorum ve çok üzülüyorum diş çıkarıyor diye düşünüyorum çünkü alt damakları şişmiş iki tane beyazlık var diş jeli sürüyorum o da fayda etmiyor aşırı huzursuz kendisi uyuduktan sonra ben uyuyana kadar 4-5 kere ağlayarak çığlık atarak uyanıyor acı çekmesine dayanamıyorum başınızdan illaki geçmiştir hanımlar ne olur öneride bulunun bir nebze rahatlasın bebeğim ne yapabilirim..