Kızlar bugün oğluma pavlik bandaj takıldı tecrübesi olan hanımlar yardimci olabilir mi nelere dikkat etmem gerekiyor boynunun kenarındakilerde çok rahatsız ediyor yanağına değiyor simdien kıpkırmızı oldu ve doktor takmasinabragmen bir ayak diğerinden gevşek duruyor ikiisnin aynı olması gerekmez mi