Kizlar 10 aylik bebegim iki gundur biraz rahatsiz gibiydi. Bugun tamamen oksuruk ates hiriltiya donustu durum. Oksuruk icin daha 4.5 aylikken kullandigimiz peditus surup vardi. Ve o zaman hic boyle bir durum yasamamistik. Esime surubu acali baya oldu vermesek mi dedim o da en fazla etkisi azalmiatir birsey olmaz dedi. Hic yoktan iyidir geceyi atlatalim bari deyip verdim veedigimiz gibi kustu. Belki balgam atmasiyla ayni ana denk gwlmistir diye dusunduk. Ustunden yaklasik 2 saat kadar gecti ve uyuyamiyor vs dedik verelim rahatlar belki. Ama verdik yine kustu. Verir vermez kusuyor. Boyle birsey yasayan oldu mu ? Su an bebegim iyi yani iyi derken atesi filan dustu sukur ama uyumakta zorlaniyor burnu tikali. İlacta zehirlenme tarzi bir durum yok yani. Ama anlamadim hemen kusmasini. Calpol verdim bu arada atesi icin. Limonlu corap giydirdim. Sarimsak zeytinyag kürü yaotim saatinin dolmasini bekliyorum. Bu arada nobetxi eczaneye gitti esim yeni ilac almak icin ama maalesef eczanede yokmus.