QueenMommm benimkide öyleydi 2 aylık resmen titriyordu ağlarken ve sürekli emmek istiyordu emerken bile ağlıyordu doktora götürdüm günlük kilo alım hesaplaması yaptı meğerse çocuk açmış sütüm yetmiyormuş, doktor mamaya başlattı. Mama verdim çok üzülerek ama bir uyudu çocuk anlatamam. 2 gün boyunca resmen çocuk ağlamaktan bitkin düşüp uyumuş meğer.