Prensesveprensannesi Bayanlar imom Latte diye bir hap sanırım kullanan varmı bebeğim 3 aylık 2 tanede kızım var dinlenemedigim için sütüm oldukça azaldı istemiyorum bitsin imom Latteninde arttırıcı özelliği varmış sanırım bileniniz kullananiniz varmı??
AAltay_yuksel Prensesveprensannesi hiç gerek yok onlara direk bestlak damla al ,sütünün nasıl çoğaldığını sağınca anlarsın tatlımm :)) ben sağıp veriyorum 15 dk da 120 cc çıkıyor mesela
Prensesbella Prensesveprensannesi solar var eğer takviye alacaksa direk solar brewer yeast b12 yada her markette bulabileceğin makarna dene bunları ins fayda eder.