Yagmurtekin yani şöyle çok araştırdım bende korktum. Boğulma ve tıkanma da bebekler öğürmezmiş nefessiz kalır kızarırmış. İlk zamanlar yedirdiğimde öğürüyordu ve bu boğazın kendi koruma yöntemiymiş bebeklerde. Tabiki takip önemli yedirirken sürekli izleniyor, sonrasında bende hep gözlemleyerek her öğürmesinde müdahale etmedim yavas yavas öğrenmeye başladı. Ben 4,5 aylıkken ek gıdaya başlattım 6. Ayda blw yaptım bu yüZden mutluyum🙏🏼😇 başlarda korktum dediğim gibi sonrasında alıştık ikimizde 🥰