Selam anneler doğduğundan beri oğlum beni emiyor sadece ilk hafta günde bir iki kere olucak şekilde biberon kullanmıştı oda göğüslerim yaraydı sağıp veriyordum sonra hep beni emdi,6 ay ek gıda derken devam sütü almak istedim geceleri veririm ya da bir işim olur kayınvalideme bıraktığımda ama ne formül süt kabul etti ne de biberon zaten suyu da pek sevmez biberonlada hiç içmezdi, biberonun ucunu bile ben sıkardım ağzına sonra zaten baktım olmuyor uzun süredir de bardaktan azar azar içiriyorum gelelim şu duruma ben bu çocuğa nasıl biberon alıştırabilirim çünkü 1 yaşından sonra gece beslenmesini komple keseceğim doktorlarda bu şekilde söylüyor bide çok fazla alıştığı için hala yenidoğan gibi iki saatte bir kalkıyor,çok yoruldum… Sizin biberon deneyiminizi öğrenmek isterim lütfen bilen biri yol göstersin😣