yigitinaannesii Kızlar link attığım ürünlere bakar mısınız fikirleşelim hangilerini alsam karar veremedimmm😍 https://ty.gl/np8bwx4uhz https://ty.gl/ikn0sb2gos https://ty.gl/f8s3slp0tj https://ty.gl/b3sl9fvgkm https://ty.gl/yz4l41u55j
ilkbahar yigitinaannesii ben sevemiyorum kırmızı da pek sevmiyorum 🙂 ama yine de kırmızı turuncudan iyi bence ☺️😀
BuzluKahve yigitinaannesii bizim zevklerimiz pek uyuşmuyor 😂 Ayı figürü, kahve, hardal tonlarını da hiç sevmem Geriye mickey kaldı. Onu seçerdim