dorukannem-18 Bebeğim 3aylk 12 günlük Son bir hafta içinde uykuda durduk yere ağlıyor gazı falan yok uyanıkken mızmız bu atak nasıl birşey ki sizinkiler nasıl ne zaman başlıyor bu atak
buselidunya dorukannem-18 3 buçuk aylıkken başlamıştı aynı dediğiniz gibi, sürekli mız mız huzursuz, gaz problemi olsa da olmasa da hep ağlardı 🥲 ama 5-6 ayından sonra düzeldi tabii
AAltay_yuksel dorukannem-18 ayyy bizde aynıyız valla gece 12 de kalkım sabah 9 a kadar inlete inlete ağlıyor haftada 3-4 kez yapıyor bunu geçici bir durummuş allahtan
Yagmurtekin dorukannem-18 Google atak hesaplama yazıyorsunuz. Doğması gereken zamanı yazıyorsunuz yani 40 haftasını tamamladığı tarihî yazıp bakıyorsunuz.her atak farklı mesela 4 ay atağı bize 3 buçuk aylıkken vurdu ve 4.ay atağında uyku gerilemesi yaşadık 6. Ayını doldurdu hâlâ aynı gidiyor