Benim bebeğimin 22 olmuştu en son. 15 olması lazımdı bizim sınırımızın normalde 18di. Bizim ki kan uyuşmazlığından kaynaklanıyordu ilk 2 gün yattık düşmüştü eve geldik tekrardan çıktı 3 gün daha yattık sonra toparladık. İnsanı yıpratan bir süreç biliyorum etrafımda her insan sarılık bu her bebek geçiriyor dese de ne kendime ne gözyaşlarıma engel olabiliyordum. Ama inanın geçecek 🌸