Allah’ım kafayı yicem Geceb hafta oğlum gribal enfeksiyon Oldu antibiyotik başladık hatta geniz akıntısı vardı bugün daha kötü uyandin1 hafta oldu kontrile gidicektim hapsuruk öksürük tekrar gribal enfeksiyon olmuş naisl geçmeden bu kadar tektarlayabiliyor anlamıyorum çok öksürüyor hemde çok cok fazka dayanamıyorum o öksürürken bugün doktora götürdüm az önce aile götürdüm tekrar nasıl gecicek var mı önerisi olan kızlar çok kötü durumda bronsolit olmuş deder diğerlerinde balgam varmış ama çok kötü değil dediler ama çok fazla oksuuryor 2 dk bir iksuruk bogulurcasina hemde var mı önerisi olan terayag pekmez yaptım kaç kez sırtına gogusunde sabunla.havlu koydum ayağının altına sarımsak zeytinyağı yaptım sarımsağı tek başına verdim naptiysam banamisin demedi çok sinirim bozuldu kıyamıyorum yavruma 😭