İyi geceler herkese. 21 aylık kızım var şuan hasta üst solunum yolu enfeksiyonu dedi doktor antibiyotik verdi 5 günlük bugün bitti. Ama hala öksürük burun tıkanıklığı burun akıntısı var. İki gündür de aşırı terlemesi var kafası su içinde resmen şıpır şıpır su hep. Uyku tulumunun içine pijama takımı giydiriyordum acaba ondan mı dedim giydirmedim ama yine aynı. Normal mi bu kadar terlemesi bence değil de hasta olduğu için terle mi atıyor acaba