kızlar çok zayıf ve tabiri caiz ise vitaminsizim 🥴 44 ile hamile kaldım 69 ile gebeligimi sonlandırdım ve şuan 41 kiloyum bebeğim kolik olduğundan yardımcı kimsem de olmadığından yeterli beslenemiyorum her zaman tansyonum düşük bu da kızım ile ilgilenme kapasitemi düşürüyor malesef 😭 bana hem takviye edici gıda hemde vitamin tarzı işime yariyacak birşey önerin en azından bu halsizlik gitsin üzerimden :)