Aysecikk3 8 aylık 9 kilo bebeğim şu zamana kadar sleepy kullanıyorduk molfix e geçmek istiyorum beden olarak ne almalıyım bilemiyorum
EcreElvan Aysecikk3 neden bez markası değiştirmeye karar verdiniz acaba ? Ben de sleepy kullanıyorum da ondan sordum.
Aysecikk3 EcreElvan birkaç seferdir ard arda sızdırma oldu ve hepsiburada üzerinden satıcısı sleepy olmasına rağmen 100 adet bez siparişi verdim 85 gönderdiler. Eksik siparişimin tamamlanmasını istedim 2 haftadır bekliyorum sonuç yok. Oturup onların keyfini beklemek yerine değiştirmeyi düşündüm açıkcası
Hfzozturk 4+ işinizi görür ama ben 9 kilodan sonra 5 kullanıyodum baldırları tombik olduğu için, hala 5 kullanıyorum bebeğim şuan 11 kilo
Deletedmom0099 Aysecikk3 7 kilodan şuan 9,800 hala 4 nodayız 500 tane de stok yaptım artık kilo alımı çok çok az çünkü
UmayUtkan Aysecikk3 ben memnun kalmadım molfixten tekrar primaya geçtim ama her bebekte aynı olmuyor sen memnun kalırsın belki