Birmelekannesi_ Tecrübeli annelerim lütfen beni aydınlatın 41 günlük bebeğim kakaları düzene girmişti günde bir kez ve gece bir kez yapmış olurdu fakat iki gün geçti yapmadı hiç çişimiz iyi gazını da çıkarıyor herhangi bir sancısı yok çok şükür keyfi yerinde gibi neden böyle nolur yardımcı olun korkuyorum 🥺
Eymnzynp Birmelekannesi_ Cok normal bir durum inanın ki bende kızımı cerrahlara kadar taşıdım 11 gün üstüne lavman ile kaka yapardı doktorlar muayene etti hepside r problem olmadığını söylediler anne sütünün 100/80 su imiş öyle söylüyorlar
Minkpndam Anne sütü içiyorsa normal canım benim bebeğim 53 günlük hala 2 günde bir kaka yapıyor 🤦🏼♀️
Hacer26 2 aylik.kizim gunde 3 kez kaka yaparken, 3 gun kaka yapmadi sonra kendiliginden yapti rahatladım.Daha dun başıma geldi, sadece anne sütü bizimki de