Deletedmom0099 KaanAnnes astronot çok rahat sıcak tutuyor ama erken yürürse kullanışsız olur. benim kızım 14 aylık yürüdü mesela 9. ayına kadar astronot kullandım
KaanAnnes haticeosman banada o mantıklı sıcaklık açısından ama yürüme eğiliminde bu sıralar ve tam bedenini alsam kullanacak bi büyüğünü alsam içinde bol bol olacak montta sıcak tutmaz diye düşünüyorum yani kısa ya bilemedim :/
Miniminnak22 Astronot tul altın değerinde benim için Kızım dışarda bebek arabasında durur hep Onun için astronot diyorum Üşüdü derdi asla olmuyor koyuyorum arabaya çıkıyorum
Esan06 Kesinlikle astronot mont tamamen sarıyor bizlere de güven veriyor bebeğim yürüyor yavaş yavaş ona rağmen cok rahat ediyoruz bacakları üşür mü derdi yok içiniz rahat
Alminazli Kesinlikle astronot mont 16 aylık kızım hala astronot mont kullaniyorum mis gibi 1 tane de normal montu var aşırı soguk olmadiginda onu kullaniyorum ama astronot markete cikacagim zamn bile kat kat giydirmeme gerek kalmiyo hemen giydirip çıkıyorum
Eymenegeli Kesinlikle astronot benimde oglum 6 aylik ben 9-12 aldim yorgan gibi icine sokuyorum giydiriyorum mis gibi sicacik o kadar rahat ki bahtaniyeye bile gerek yok pamuk gibi icinde 🥰 mont alindimi bi bahtaniyeyede gerek duyuluyor diye dusunuyorum.