Evet aşı huzursuzluk ateş yapıyo aşının vurulduğu yere bakın biraz sertlik var masaj yapın bi pamuğa Alkol veya kolanya damlatıp ovun aşı dağılmamış olabiliyo yarına bişeyi kalmaz Allah’ın izniyle biz 3 doz aşımızı olduk kendilerini kastıklari için ağrı yapıyo calpol verin biraz rahatlar