Annekizz Hlyvk İlk 3 ay her şekilde uyutabilrisin canım. Kucakta memede ayakta beşikte vs vs yeterki uyusunlar diyor doktorlar. alışmıyolar korkma . 😌
Oykusmummy Hlyvk ilk 2,5 3 ay YouTubedan kolik bebek müziğini açıp kucağımda gezdirerek uyutuyordum. Şimdi uyku eğitimi vermeye başlayacağım inş
Nrbn28 Dideemmsss bayıldım bu yoruma. Valla bende ayağımda sallıyorum 9 aylık. Ama şöyle ben sadece kafası değil gövdesiyle bebeğimi yastığa yatırıp çok ince bir yastık kullanıyorum. Gece uyuturken ve uyandığında hafif sallayıp yatağına koyuyorum. Gündüzleri zaten 3 defa o da en fazla uyuyor. 40 dakika kadar o da. Bende ayağımda uyumasına müsaade ediyorum. Bende dinleniyorum
Evintoprak Hlyvk o donemler biraz dengesiz oluyo ben kucağımda pışpışliyordum.hergn banyo yaptrdm kumdaklayip besigine koyuyorum genlde kendi kendine yatiyo yada beşiği hafifçe salliuorm smdi 3 aylik olacak besikte salliyorm
Hlyvk Evintoprak kendi kendine asla uyumuyor banyo yapsa dahi uyumuyor bende pispislayarak uyutuyordum artik oylede uyumuyor besiktede uyumuyor kayinvalidem tahta besik getirdi bakalim onda deniycem
Deletedmom0099 Hlyvk aslında 8:30da uyudu da diş dönemindeyiz gece kalkıyor o yüzden. daldı gibi duruyor şuan koyunca uyanmazsa 😂
Alpbeybi Ayağında sallayanlar bordo berelidir ya saygı duyuyorum 😂 benimki bazen sarılıp uyuyo, bazen kucakta gezerek
Dideemmsss Alpbeybi sus sus nazar etcen kendini 😂 sallamaktan ayak başparmağım çıktı galiba yerinden üstüne basamıyorum😂😂😂😂😂😂
Alpbeybi Dideemmsss valla benim de nazarlık bi durum yok bence 🤣 bazı geceler zombi gibi kucağımda bebe, gözüm kapalı, telefonda klasik müzik çala çala evde geziyoz saatlerce 😂