Sizce Uzun kollu tulum gibi olan mayolar mı yoksa alt üst takım mayolar mı? 🤔
Tulum gibi olanlar cok mu sıcak olur diye düşünüyorum.
Diğerleride, bebeğim beyaz tenli çok mu yanar diye düşünüyorum.
Bazen de hiç gitmesem mi bin tane soru, sorun diye düşünüyorum🤯😁
Düşüncelerinizi, tecrübelerinizi bekliyorum. Teşekkürler 🥰