Kızlar merhaba ilk doğumuma 61 ile hamile kalıp 90 ile girdim 8. Ayımda 57 ile hamile kalıp 83 ile doğurdum bebeğim 3 aylık ve ben 60 kiloyum. 26 beden jeanlara girebiliyorum sıkılaşarak zayıfladım. Nasıl mı yaptım??
sabahları bir dilim ekmek haşlanmış yumurta yeşillik zeytin peynir salatalık domates güzelce kahvaltımı yaptım günde en az 1,5 litre ama genelde 2-2,5 litre su tükettim. Aralarda süt olsun diye hurma incir kuru dut yedim badem ceviz fındık fıstık. Gün içerisinde mutlaka yoğurt yedim akşam yemeklerimi hafif yedim haşlama tarzı ya da sebze ağırlıklı eğer et yersem yemek saatimi erkene çektim ama genel olarak 6 dan sonra bir şey tüketmedim çay harici. Kahve sevmiyorum pek. Ve günde 15 dk leslie yaptım bıkmadan yorulmadan. Tabi bebelere tek baktığımdan bir iki kaçırdığım oldu sporu ama genelde hep yaptım.(bebeklerimden anca 15 dk yapabildim) Arada kaçamaklarımda oldu😍❤️ Hayatımdan şekeri, aburcuburu çıkarttım. Hamurişinden uzak kalamıyorum ama onuda ölçülü yemeyi öğrendim aynalarla barıştım. Kendimi şımarttım❤️❤️❤️ Tabi diyetisyenden yardım almak daha güzel olurdu fakat ben 2 bebeye tek baktığımdan diyetisyene gidemedim evde sağlıklı olarak vermeye çalıştım. (Bir ara kabızlık sorunum oldu şimdi uyandığımda yarım litre su içip sonra kahbaltı ediyorum çok rahatım)Ama metabolizma probleminiz falan varsa mutlaka diyetisyene başvurun bir tanıdığım resmen yiyerek kilo veriyor diyetisyenle. Ama işin özü diyetin yanında spor mutlaka olmalı❤️ Zayıflayacak olanlara, zayıflamaya cesareti olmayanlara yazdım. Pes etmeyin 😍😍😍❤️