Biranne001 İyi geceler kızlar 5 buçuk aylık kızım nezle grip olmuş doktora götürdüm aferin ile calpon verdi calponu sabah öğle akşam yazmış da saat 7 de vermiştim şimdi versem olur mu
BurcuKucuk Biranne001 ateş düşürücüler genellikle böyle durumlarda 4 saatte 1 bile veriliyor. Doktor günde 3 kere dediyse verebilirsin bence. Çok geçmiş olsun
afraninannesii Biranne001 ben şırıngayla veriyorum 5ml kadar. Yarım ölçek yazdıysa ilaç kutusundan çıkan kaşğı ya da tatlı kaşığı ile verin. Çok sık vermemek iyi. 1de verin😊
afraninannesii Biranne001 ılık su ile yıkayın. İlaca 38.5 geçince başvurun demişti doktorum. Öyle de deneyin isterseniz