Hsniye benim bebeğimde de aynı sorun var 1,5 aylıkken başladı şu an 4 ayımız bitti ilk zamanlar sürekli serumfizyolojikle temizliyordum yeterli gelmiyordu şimdi akşamları yatmadan önce sterimarla yumuşatıyorum ardından otribebe ile çekiyorum en son da nazalnem sıkıp uyutuyorum basucuna da 1 damla coldmix damlatiyorum peceteye, sabaha kadar mis gibi uyuyor, sabah 7 gibi tekrar tikaniyor onda sadece sterimar ile açıyorum