Hiç evden cıkmıyorm ama nasık oldu anlamıyorum asırı derecede terleyen bir çocuğum var sayısız ust degıstıyorum cuma gecesi hastaneye gotruduk hava verildi neyse evdede hava alıyor cumaya kadar devam gunde 3tü 2ye düştü öksürük var balgamıda var nolur yardım edin nasıl balgam cıkarıcak prospan surup verıldı bıde damla verildi