matmazel_ memnunum canım tavsiye ederim başta acı sızı ve görüntü çok kötü oluyor ama suan daha iyiyim dikişlerim düşmedi ve şişlerim tam olarak inmedi ama şimdiden belli daha güzel geliyor gözüme iki ay sonra oturur anca şekli dedi bekliyorum bakalım