Derin09 15 günlük bebeğim var düzenli şekilde gazını çıkarıyor ama 12 saatten fazla dır büyük abdestini çıkarmadı bi sorun olur mu ya da ne yapmam lazım ?
Aayyssnnrr Derin09 idrarını yapabiliyosa eğer sıkıntı yok diyolar benimde 17 günlük her bezinde mutlaka kakasi olurdu az azda olsa 2 gundur dolu dolu yapıyor bende onu merak ediyorum dolu dolu yapmasi normalmi
Eminos Derin09 cok normal canim sadece anne suru alan bebeklerde 1 haftaya kadar normal 4 gun yapmadigini biliyorum simdi 1 gun zeytinyağı 1 gun çörek otu yağı veriyorum 1 cay kasigi genelde hergun yapiyor
Eminos Aayyssnnrr normal canim benim oglumda bi yaptimi bez full dolu olur tasardi zamanla duzene giriyor
Derin09 Aayyssnnrr çok şükür düzeldi aöa normal miş 1 hafta yapmama olasılığı olabilir miş şuan düzenli bir şekilde yapıyor daha yeni doğan olunca insan telaş yapıyor
Eminos Derin09 bebegine bi gun corekotu yagi bi gun zeytinyagi ver 1 cay kasigi kadar ben veriyorum iyi oluyor doktor tavsiye etti o soylemeden oncede veriyordum zaten
Aayyssnnrr Derin09 sevindim canım evet insan tecrübesiz olunca acaba herşey yolunda mı bi sıkıntımi var diye dusunuyo
Derin09 Gelincik ovv o zaman korkudan ne olurdum bilmiyorum ki hemen koşa koşa her gün hastaneye gideceğim kesindir 🙈😊😊😊😂