kızlar 10 gündür doğum kontrol hapı kulanıyorum ara kanamam oluyordu ilk defa kulandıgım için bilmiyorum ksr bakmayın hamile kalınmaz dimi doğum kontrol hapı kulandıgım halde göbeğim biraz şiş canım aşırı çok tatlı istiyor bide gögüslerim çok ağrıyor sizce gebelik degil dimi linçlemeyib lütfen 🙏
bu arada soğan kürüde içiyorum 10 gündür göğüslerim çok ağrıyor da