Herkesin kendi görüşü ama Plastik bir emziği siz ağzınıza alıp emermisiniz öyle düşünün oğlum 4 yaşında hiç vermedim gerekte duymadım şimdi kızım oldu onada vermedim vermeyide düşünmüyorum. Ve etrafta gözlemlediğim üzere çoğu bebekler çocukluk döneminde emziksiz yapamıyor sonra bıraktırmaya uğraş falan diş şekil bozukluklarına neden oluyor vs. emzik vermedim gece uyumuyor, yok odasında uyumuyor bilmem ne hepsi bahane benim oğluma emzik vermediğim halde gece kalkıp yanımıza geliyor çünkü çocuk onlar korkabilir rüya görür .. Hepsi gelip geçici uykusuz günlerde, ağlamalarda bebeklik döneminin tadını çıkarın ☺️