Fadimekrshn Merhaba anneler benim bebegim bir aylik ve dogdugundan beri bogazinda hirilti ve balgam var cogu kisi bunun normal oldugunu ve sonradan gececegini soyluyor? sizcede endise etmem lazimmi?
AliKuzey12 Fadimekrshn 1 aylıksa illaki dr görmüştür 1. Haftasında kontrolde, 1. Ay aşısında sordunuz mu dinledi mi mesela hırıltısını dr, normal dediyse normaldir